יום חמישי, 17 ביוני 2010

לא טוב לי

שוב המצות האלה על הראש , למה אני צריך את הצרה הזאת בדיוק עכשיו שנרקמת לה איזה תוכנית אב שהולכת להילחם מלחמת חורמה בקלוריות שפורעו חוק .

ראיתי , הבנתי , רשמתי . יש מצות קלות , ויש מצות עשירות בסובין דלות שומן , ויש מצות בטעם בצל מעושרות בנטרן , ומצות בטעם ביצה קשה , ומצות בטעם חדש ובטעם ישן , יש מצה אישית דלת חורים , ויש מצה שמורה , ויש יהושע מצא...
(לא מפסיק לשעשע השמנמן הזה)
חברים יקרים רק צריך ומאד חושב לזכור שכל המצות , אבל כולן , ולא חשוב עד כמה יצרתי יהיה היצרן ברשימותיו על האריזה , המצות עשוית מקמח , והקמח איך שלא נסתכל עליו מטפיח את הבטן , מאד מטפיח , ואני לא מדבר על קלוריות כי הם מזמן כבר הפסיקו לדבר עלי .

חשוב שהיה ברור , הפעם אני הולך לחוקק התחיבות ולעמוד בה כל עוד אני עומד ולא יושב על המשמר , הפסח הזה אני לא נוגע במצה , תצחקו אבל זאת התחיבות. ואני מתכוון אפילו , כן אפילו לא חצי ביס מהמצהבריט .

אני רוצה לחצי רגע לספר לכם על מה אני הולך לוותר .
מאז שהייתי ילד , בבית סבתא בתל אביב בכל המועד פסח היו מתכנסות כל הבלבוסתיות של הרחוב לרקוח מצה בריט .
מדובר בכנס שהשפה השולטת בו הייתה אידיש ובמהלך הזמן הפך הכנס לפרלמנט שאפילו כתבו עליו פעם בעיתון דבר .
הריחות שעלו מהמטבח נשארו במחסן הזיכרון עד עצם היום הזה .
מבחנתי פסח זה הריח והסאונד של הפרלמנט מאז ימי תל אביב הפצפונת .
ואני הולך לוותר על הזיכרון הכי מריח שיש לי .

צריך להודיע לברגר דחוף על ההחלטה , הוא הרי יכול להפתיע ולהחליט החלטה דומה ואז אני שוב נסרח מאחור כמו שבלול בגריפה .

רגע , אולי צריך להמתין כמה רגעים לפני שאני מודיע הודעות דרמטיות , כי אולי פתאום לא יבוא לי על העניין הזה , ואולי פתאום מפלס התיאבון לאיזה מצה יעלה על גדותיו , מה אני הולך לעשות אחרי .
והכי חשוב אולי הקמח הזה שאני הולך לוותר עליו חשוב למערכת החיסון מי יודע .

כן להודיע לברגר או לא ? נרקמת פה דילמה לא פשוטה , הברגר הזה תמיד, אבל תמיד מכניס אותי לדילמות לא פשוטות .
קיביני מט שוב הבאתי את עצמי לסף תהום שלך תדע איך לא מתרסקים לתוכה .

טוב , על המזל שלי הוא כמובן לא עונה בטלפון , כי למה שיענה , עם מי לדעתכם כל כך חשוב לו לדבר ? אני אומר לכם , עם אף אחד , הוא זאב בודד .




לא לציטוט , קצת מדאיג אותי להפסיק באופן כל כך כירורגי מצות , יכול להיות שצריך להיכנס לאינטר נט ולבחון מה הערך התזונתי שיש בכל מצה וכך אולי להפריח את הטענה שהיא לא נחוצה .

כי אם פתאום יש כמה וכמה מרכיבים בריאותיים חשובים במצה אני לא הולך לוותר עליהם בשום תנאי , אני לא פריר של אף אחד , ואף אחד לא יצליח לשכנע אותי שהבריאות זה הדבר הפחות חשוב , לא יאומן פתאום הדיאטה הזאת הפכה לדבר הכי המרכזי , אוולה יופי....

מצידי שברגר יתקשר עכשיו ויספר לי שהוא החליט לא לגעת במצה , שיתקשר אני רוצה לראות אותו , אני קורע לו את הישבן תוך רגע .

קמתי מוקדם בבוקר דרוך וסס עלי קרב לחצתי על גוגל ורשמתי מצה ערך תזונתי.
אני לא יכול לבשר בשרות גדולות , אני כבר שעות מחפש באתרים שהופכים עם הזמן הוזיים כל פרט שעינינו ערך בריאותי במצה ועד עכשיו לא נאסף שום נתון חשוב , אני מתחיל לאבד את הסבלנות והדופק מסמן לי סימונים .

ניסיתי להתקשר לדר גילי כהן הרופא הזמין שלי , רציתי לבדוק באופן כללי את העמדה הרפואית שלו בקשר לעניין , הוא נסע לאיטליה לחגוג את הסדר בחיקם החם של האטריות .

אני רוצה לשאול אתכם ונניח שאני לא מוצא שום דבר אמיתי , רק נניח, מה אני עושה ? לוקח צ'אנס ? לא נוגע במצה ושהכל ילך קיבני מט , מישהו פה מוכן לקחת אחריות...?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה