יום חמישי, 17 ביוני 2010

עשיתי לו ששש.

דומנו צ'רנו סטלויצ'יק ישב חסר מנוחה בתוך מרצדס שחורה שעמדה בכניסה למלון מריוט בוקרשט צווארו חנוט בעניבה כתומה עם נקודות כחולות שערותיו דבוקות בווקס שמדיף ריח רע, הוא נגס שוב ושוב בסנדביץ' שהיה ארוז בשקית נייר חומה,

עיניו התרוצצו בחוריהן הוא היה ערני כמו צייד רגע לפני הירייה. יצאתי מפתח המלון והסתכלתי לעברו הוא קפץ מהאוטו וטס לכיוון הדלת
יס פליז
הוא השתחווה עם פה מלא,יו פיל גוד טו די המבטא היה מכביד, רומנית זאת שפה של גנבים הם לא מתכוונים ולא ממש רוצים אבל ככה יוצא, נכנסתי והתיישבתי מאחור. דומנו צ'רנו סטלויצ'יק טרק את הדלת ורץ כמו ארנב למקום מושבו

האוטו היה נקי כמו רגע לפני חופה הכל מבריק ונוצץ בלי אף פרור, בקדמת הדשבורד נחה קופסת טישו סגורה, בצמוד לכסא הנהג עמד תרמוס עם תה , מתוך הרמקולים קיפצה מוסיקה טרנס שיכולה להוציא כל בר דעת משלוותו בקשתי להנמיך או להעביר תחנה הוא התנצל מעומק הלב וסיפר לי על סף בכי שהרדיו תקוע לו מהבוקר על התחנה הזאת והוא לא יודע מה לעשות, בקשתי לכבות הוא שוב ילל אי אפשר הכל תקוע.

הוא לא סגר לרגע את הפה הוא דיקלם בקצב מסחרר משפטיים תיירותיים הוא מסר לי באופן סודי שהוא היחיד שיכול להסדיר לי כניסה לאתרי נופש שבעצם סגורים ורק לו פותחים אותם, ואולי אני רוצה בחורות משהו שלא מוצאים כל יום לא סתם זבל כל אחת בונבוניירה.

התחלתי לא לסבול אותו הסתכלתי על המונה וראיתי שהוא כבוי פניתי אליו באנגלית עם מבטא סיציליאני בלי אף טיפה של חיבה ושאלתי כמו לפני רצח למה הוא לא הפעיל את המונה והוא כמו ליצן קרקס מיומן יצא מעורו לבקש סליחה, או מי גאד אי פורגט,יו נו, אי אם ורי אולד,

דמנו צ'רנו סטלויצ'יק בן ארבעים ואחת על רישיון הנהיגה שמודבק בתחתית השמשה יש תמונה, שם, ושנת לידה,1963, הצבעתי על התאריך להראות לו שהוא משקר ושהוא לא זקן. ברומניה מזדקנים מהר הוא ניסה להצחיק אותי, הסתכלתי בו עמוק ולא הגבתי, הוא גלגל צחוק לא רגוע .

יש לי הרגשה שהוא מתחיל להבין שלא הולך להיות לו קל איתי, יו קם פרום איטלי הוא המשיך להציק נו אי קם פרום סיציליה, הוא שתק לרגע, אי קילד אלוט אוף פיפל אין סיציליה המשכתי, פניו הרצינו הוא בלע את טיפת הרוק האחרונה, אי קילד פור מני, הוא הסתכל עלי מודאג מאד דרך המראה ולא הגיב, אחרי רגע הוא ניסה שוב, אתה צריך להיזהר פה עם מוניות, אתה יכול לנסוע פה ויכולים לקחת ממך מחיר כפול, אם אתה רוצה אני יכול להיות איתך כל הזמן הוא הציע בפחד, לא הגבתי. טו די פרי צ'ארג',נו מני הוא ניסה בהתרפסות, לא הגבתי הוא ניסה בכל הכוח לסדר את הרדיו שלא יצרח, החלטתי שהרומני הדביק והלא ישר הזה הולך לעבור אצלי כביסה עם כל מסירי הצבע כולל יבוש, לחשתי דה מרצדס איץ יורס ? הוא הסתכל שוב במראה בחוסר מנוחה, הוא לא שמע מה אמרתי התקרבתי אליו ולחשתי לו באוזן איץ יור מרצידס ? הוא לחץ ברקס המכונית הטלטלה לרגע,נו, נו אי אם אונלי דריבר, אונלי דריבר חזרתי על דבריו, או קי גו פקדתי עליו.


הוא הסתכל מודאג קדימה ושחרר מעט את העניבה, הוא הוציא מכיס מעילו סוכריית מנטה והגיש לי..איץ גוד, האו מאץ איז קוסט שאלתי, נטסיג איץ ספישל פור יו, אי דונט לייק מנטה חדרתי עם המשפט לתוך עיניו, הוא החזיר את הסוכרייה לכיסו וניגב עם מטפחת את המצח.

חשבתי לעצמי אם אני לא מפסיק עם המשחק הזה בו ברגע יש סיכוי לאירוע קרדיולוגי בשידור ישיר, עד לרגע זה הוא לא העיז לשאול אותי לאן אני צריך להגיע הוא נסע אל מרכז העיר פתאום הוא נעצר מול מבנה מדהים ביופיו ואמר לי איט איז פלאס קאזינו עשיתי לו ששש... והתכופפתי שאף אחד לא יראה אותי, הוא הבין שמשהו לא בסדר ונתן גז לברוח מהמקום צרחתי עליו סטופ הוא עצר בחריקת בלמים פניו היו שטופות מזיעה הוא הסתכל במראה וביקש רחמים פקדתי עליו גו בק הוא נסע בזהירות רברס ועצר שוב מול הכניסה, דונט מוב לחשתי לו, הוא סגר בזהירות את החלון שלצידו והתכווץ אל תוך המושב, פתחתי בשקט את הדלת ויצאתי החוצה הסתכלתי בו ועשיתי לו ששש... הוא הנהן בראשו פניו היו לבנות כמו של גוויה שהוציאו לאוורור יצאתי וסגרתי בשקט את הדלת, אחרי שני צעדים שמעתי חריקת גלגלים מחרישת אוזניים הסתכלתי אחורה וראיתי את המרצדס נסה על נפשה.
ישרתי את המעיל ונכנסתי לקזינו...

ביומיים שנשארו בכל פעם שיצאתי מהמלון לחפש טקסי הוא לא היה שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה