יום חמישי, 17 ביוני 2010

מה התנפחת.

זה הולך להישמע כמו מונולוג אחרון רגע לפני שמורידים את הארון לתוך בטן האדמה וסותמים את הגולל על לא מעט שנים של פעילות ענפה ורצון טוב.

ולמה אני מפזר משפטים סופניים, כי יש אפשרות שמי מכם שיקרא את הדברים
האלה יקרא אותם רגע לפני, או אחרי שאני מונח כנוע על שולחן הניתוחים ודר' אסנת רזיאל כירורגית מוכשרת עושה מעשים כירורגים בקיבה העדינה שלי.

קוראים לזה ניתוח שרוול, ניתוח שיכריח אותי לשנות את הרגלי האכילה ויקטין
באופן משמעתי את היכולות שלי לבלוס כמויות של אוכל מכל הבא לפה.

על פניו יש אפשרות שתוך פרק זמן לא ארוך אני אשיל מעלי קילוגרמים לא מעטים
דבר שיכול להחזיר אותי לחיים יותר בריאים ופחות מסוכנים.

יופי גפן,
ומה דוחף אותך לטפטף אינפורמציה מתוך תיק המחלה שלך, שהרי מדובר
בסוד כמוס, וצנעת הפרט, וחיסיון רפואי והשד יודע מה.
אז הנה אני מטפטף ועוד רגע תבינו למה.

לא רוצה להפוך למיסיונר של עודף שומן ולא רוצה להשפיע על אף אחד באשר הוא ומשקלו ורצונו, אני רק מבקש להגיד לכם אמירה כנה במיוחד וכל מה שאני מבקש שתיקחו אותה לתשומת לב עד סוף הימים.

לא פעם חלק גדול מהעם הרזה היושב בציון מרשה לעצמו להעיר הערות קולניות ולנסות לבדר את הסביבה בבדיחות על חשבון קילוגרמים עודפים של שמן כזה או אחר, לא פעם אנשים חסרי דעת עם כמות מאד מוגבלת של שכל מנסים להצחיק
את החברים הקרובים מסביב על חשבון קילוגרמים עודפים של עוברי אורח.

הנה דוגמא לכמה טקסטים מחודדים של היוצרים האלה שמפוזרים על כל
צעד ושעל,
גפן מה התנפחת ?
אתה אוכל את כל הכסף שאתה מרוויח
גפן מה נהיית דוד שמש,
אין לך גבולות אתה נראה כמו חזיר,
אשתך מבשלת טוב יה שמן
תיראה איך אתה נראה
לך תאכל נקניקיות אתה ניראה לא טוב
מי רוצה להתקרב להר אדם כמוך ...
ועוד כהנה וכשמה הערות שמתובלות בעודף טיפשות וחוסר רגישות.

אז הנה אני אומר באופן ישיר לאותם אנשים חסרי בינה ורגש, אין לכם מושג כמה זה פוגע ומעליב ומטלטל לשמוע אתכם בשיא העליבות והטמטום, אין לכם מושג כמה זה הופך את הבטן ומדכא ומבאס לשמוע את המשפטים האלה שמפוצצים אתכם מצחוק, אין לכם מושג כמה זה פוגע לשמוע אתכם מזלזלים בלי טיפת בושה כי הקדוש שם למעלה חנן אתכם בבטן רזה, אבל לחלק מכם שלח מוח בלי הוראות
הפעלה.
תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים כמו שאומר חברי הטוב גדעון עמיחי

אנשים שמנים נלחמים מלחמת עולם עשרים וארבע שעות ביום גם כשהם ערים וגם שהם חולמים, הכישלון הזה רודף אותם לכל פינה בחייהם, חוסר היכולת שלהם
להתמודד עם הגזרה הזאת מעייפת אותם עד אובדן חושים, מצטרפים לתוך
הכישלון הזה כל כך הרבה תחושות של חידלון וקושי שאף אחד מכם לא מסוגל
בכלל להעלות על הדעת.

אף אחד מהבדרנים האלה שמנסים להצחיק את כל העולם לא עומד באמצע הלילה מחוסר שליטה מול מקרר מלא ומבין ויודע שהוא עושה רע לעצמו, ועדין עושה, ולא יכול לעצור.
אף אחד מהמלהגים האלה לא חצה במעבר חציה ורצה לקבור את עצמו שמישהו מהנהגים המאד מנומסים נתן שתי מכות על הצפצפה וצווח מהחלון "גפן תגלגל יותר מהר".
אף אחד מכם המצחיקנים הנדיבים לא ישב במסעדה שמביטים עליו מכל צד ובוחנים כל ביס שהוא נוגס, וכל ביס הוא הרמה להנחתה.
אף אחד מכם לא שמע הערות סרקסטיות וחודרניות על היכולות הסקסיות.
ועוד בלי סוף ..

זה נשמע פרנואידי? בולשיט, לא פרנויה ולא עציצים, זאת אמת כתובה שחור על גבי
זיכרון.

תפנימו עמוק פנימה בדרנים יקרים שהשמנת יתר זאת נכות בריאותית, זאת נכות נפשית וכל מי שצוחק או לועג לנכות מוריד את מפלס השיח לבור שופכין, אף אחד שלא סחב את הקילוגרמים העודפים האלה לא יבין לעולם כמה כבד הדבר הזה על הלב ועל הנשמה.

כל מה שרציתי להגיד לכם, דבר שאולי אחרים יתביישו להגיד, או ידחיקו את הכאב
עמוק וימשיכו את החיים עם עוד כאב ועוד כתם,
אתם חייבים לגלות הרבה יותר סבלנות ורכות והתחשבות, ההתבהמות הזאת צורבת ואין לכם מושג כמה, החוסר רגישות הזאת תעבוד לרעתכם כי אם יום אחד תבוא עליכם צרה, מה שאני לא מאחל ולא מקווה, רק אז תבינו את גודל הכאב
וההטרדה.

תסתמו את הפה, כן סתמו אותו, אל תתבדחו על חשבון שמן או רזה או נמוך או
מגמגם או מכוער, זה המעשה הכי נמוך והכי חייתי שאדם יכול לעשות, כזאת
התנהגות וכזאת התבטאות מחזירה אותנו אל עדרי החיות שרצות את חייהם
ונטרפות כי הם חלשות או שמנות או אחרות.

אני מאחל לכם בריאות שלמה והרבה שמחת חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה